VERZENDING


Veelgestelde vragen

 

Door welk bedrijf wordt mijn bestelling aangeboden?

BrainCard kiest ervoor om onze bestellingen te laten verzorgen door PostNL. Wanneer dit niet mogelijk is, zullen wij een andere leverdienst benaderen. U ontvangt altijd een verzendbevestiging waarin vermeld staat met welke partij uw bestelling is verzonden.

 

Biedt BrainCard gratis verzending aan?
Ja, wanneer je meer dan €50 besteed, is de verzending gratis.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?
Het is afhankelijk van de bezorgdienst of de bestelling gevolgd kan worden. Als volgen mogelijk is, sturen we de informatie daarvoor in je verzendbevestigingsmail.

 

Ontvang ik volginformatie en waar vind ik die?
Als je bestelling wordt verstuurd, ontvang je een verzendbevestigingsmail met daarin de bezorgmethode, de geschatte bezorgdatum en andere details waarmee je de bestelling kunt volgen (indien beschikbaar). Je kunt ook naar Mijn bestellingen gaan om de gegevens op te zoeken waarmee je de bestelling kunt volgen.

 

Welke bezorgdiensten gebruikt BrainCard?
Dat hangt af van de levertijd die je kiest. Welke bezorgdienst we voor je bestelling gebruiken, hangt af van een aantal factoren, zoals gekochte producten, bezorgadres, grootte/gewicht van de bestelling en de gekozen levertijd.

 

Wordt mijn bestelling bezorgd tijdens kantooruren?
In de meeste gevallen worden bestellingen van maandag tot vrijdag tijdens kantooruren geleverd, maar dit kan per bezorgdienst variëren.

 

Mijn pakket zou vandaag bezorgd worden, maar ik heb het nog niet ontvangen. Wat kan ik daaraan doen?
Pakketten kunnen tot 18:00 lokale tijd worden bezorgd, dus mogelijk komt je pakket later op de dag aan. Indien beschikbaar kun je in Mijn bestellingen informatie vinden waarmee je de bestelling kunt volgen. 

 

Kan ik mijn bestelling bij een pick-up point laten bezorgen?
Nee, dit is momenteel niet mogelijk. Het is dus raadzaam om op de aangegeven leverdatum en tijd iemand aanwezig te hebben die het pakket in ontvangst kan nemen.

 

Past mijn pakket door de brievenbus?

Ja, Wanneer u een bestelling plaatst zullen wij ons uiterste best doen om de verzending te laten lopen door de postbode. Dit wil zeggen dat onze voorkeur uitgaat naar brievenbuspost. Wanneer u meerdere artikelen besteld, is het mogelijk dat wij het als pakket moeten verzenden. 

info@braincard.nl