RETOURNEREN


We accepteren retourzendingen voor de meeste producten binnen 30 dagen na aankoop. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

 

Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde of op maat gemaakte artikelen alleen kunnen worden geretourneerd als ze defect of beschadigd zijn. Als je een defect of beschadigd gepersonaliseerd artikel ontvangt, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op en we helpen je graag met een vervanging of terugbetaling.

 

Om een retourzending te initiëren, neemt u contact met ons op via onze website of e-mail en geeft u ons uw bestelnummer en de reden voor de retourzending door. Onze klantenservice helpt je bij het retourproces en geeft je, indien van toepassing, een retourlabel.

 

Zodra we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen, zullen we het inspecteren en uw terugbetaling binnen 7-10 werkdagen verwerken. Houd er rekening mee dat verzendkosten niet worden gerestitueerd en dat u verantwoordelijk bent voor de verzendkosten van de retourzending, tenzij het artikel defect of beschadigd is.

 

We waarderen uw tevredenheid en streven ernaar om uw winkelervaring bij ons positief te maken. Als u vragen of opmerkingen heeft over ons retourbeleid, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.